Diş Taşı Temizleme – Dental Spa

Dental SPA – Diş Taşı Temizliği

Diş hekimi ziyaretlerinde gerilen biriyseniz ve bundan dolayı daha rahat ortamlarda ağız ve diş bakımınızı yaptırmak sizin için önemliyse, dental spa yöntemini gerçekten çok seveceksiniz. Dental spanın nasıl bir şey olduğunu anlayabilmek için geleneksek spa salonlarını gözünüzün önüne getirin. Bu tür spa salonlarında rahatlatıcı müziğin, sakin atmosferin ve loş ışığın keyfini çıkararak biraz rahatlamaya çalışırsınız. Pek çok kişi spa merkezinden çıktığında, girdiğinden çok daha sakin ve yaşam enerjisi dolu olacaktır. Dental spa da, bütün dental sağlık işlemlerinin spa gibi rahatlatıcı bir bağlamda gerçekleştirilmesi anlamına geliyor. Yalnızca ağız ve diş sağlığınız değil, konforunuz da bizim için oldukça önemli. Sivas diş hekimi Baybars İmre eşliğinde gerçekleştirilen dental hizmetlerin tümünde, size yüksek konforu sağlayabilmek adına dental spa hizmeti olanağı sunuyoruz. Bugünkü yazımızda ise, sizlere dental spa eşliğinde diş taşı temizliği hakkında genel bilgi vermeye çalışacağız.

Diş Taşı Temizliği Nedir?

Diş fırçalama alışkanlığınız belli bir düzene sahipse bile, ağzınızda bakteri oluşumunu engellemek kimi zaman imkansızdır. Diş etinizin içerisine nüfuz ederek ağız sağlığınızı tehdit etmeye başlayan bakterilerin büyük çoğunluğu, diş ya da diş eti ağrısına ya da kanamasına sebep olabilir. Bütün bunların yanı sıra, bakteriler plak adı verilen maddelerin diş çevresinde oluşmasına da sebep olabilmektedir. Halk arasında diş taşı adı da verilen bu plaklar, diş ağrısı çekmenize sebep olur ve gündelik yaşamdaki konforunuzu oldukça düşürür. Bundan dolayı diş taşı temizliği, ağız ve diş sağlığınızı yüksek düzeyde tutabilmek açısından oldukça önemlidir.

Diş taşı temizliği uzman bir doktor tarafından gerçekleştirildiğinde, oldukça uzun süre boyunca etkisini gösterecek bir tedavi yöntemidir. Sivas diş taşı temizleme merkezi arayışı içerisinde iseniz, kliniğimize başvurarak gerekli kontrollerden geçtikten sonra en kısa süre içerisinde diş taşı temizleme tedavisi hizmeti almaya başlayabilirsiniz. Bir ya da birkaç seans süren bu tedaviden sonra, yeniden sağlıklı diş etlerine kavuşacaksınız.

Diş Taşı Temizliğinden Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Diş taşı temizliği, pek fazla acı çekmeden hızlı bir şekilde gerçekleştirebileceğiniz bir dental işlemdir. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra ise dikkat etmeniz gereken pek çok şey var. İşte bazıları:

1. Bu işlemi gerçekleştirdikten sonra en az 2  saat boyunca hiçbir şey yememeniz ya da hiçbir şey içmemeniz gerekir. Aksi halde diş etleriniz zarar görebilir.
  2. Bu işlemden sonra yaklaşık bir gün boyunca çok soğuk olan ya da çok sıcak olan yiyecek ve içeceklerden sakınmak gerekir.
  3. Eğer diş etlerinde hassasiyet sonucunda herhangi bir şişlik ya da ödem oluşma riski varsa, ilk 2 ya da 3 gün boyunca soğuk ya sıcak press yöntemleri denenerek bu durumun önüne geçmeye çalışılabilir.